Frecious Influencer Marketing

Naam evenement / campagne

Categorie

Frecious groentesap bestaat uit biologische rauwe ingrediënten die in zijn geheel in de slowjuicer verdwijnen en vervolgens worden diepgevroren. De vraag die Frecious aan JUST.ASK.LIS stelde, was om de doelgroep op verschillende manieren te inspireren.

JUST.ASK.LIS creëerde een creatieve influencer marketingcampagne, die in januari 2021 werd afgetrapt door Dennis Weening. Zijn ervaringen met de sapkuur, ‘Dit is nog zwaarder dan Expeditie Robinson’, deelde hij met zijn volgers op Instagram en werd opgepakt door RTL Boulevard.

Vervolgens mobiliseerde JUST.ASK.LIS  verschillende BN’ers en influencers, zoals Sofie Noyen en Morgane van Marcke, die hun ervaringen met het merk Frecious deelden met hun volgers.

Daarnaast koppelde JUST.ASK.LIS het merk Frecious aan verschillende projecten, variërend van Stichting Steun Emma tot The Selfmade Summit. De Frecious producten lagen tijdelijk ook in de schappen van De winkel op wielen.

JUST.ASK.LIS werd bovendien gevraagd om de puntjes op de i te zetten tijdens het Frecious Event 2021. Ter gelegenheid van het 10-jarig bestaan lanceerde Frecious de ‘Beauty Booster’. JUST.ASK.LIS verzorgde de tafeldecoratie, een chef die een prachtige plantaardige lunch maakte en originele items voor in de goodiebag. Lisette zette haar uitgebreide netwerk in, om ervoor te zorgen dat het evenement bezocht werd door diverse BN’ers.

Het resultaat van deze veelomvattende campagne was drieledig. Allereerst werd er een toename gerealiseerd van het merkbereik van Frecious op social media. Daarnaast werden de targets meer dan verdubbeld. Tenslotte werd mede dankzij de inzet van JUST.ASK.LIS de jaaromzet van Frecious verhoogd ten opzichte van het jaar daarvoor.

Bekijk meer projecten