Clairz Interior Design Event

Clairz Interior Design is een full concept interior design bureau dat sinds 2004 actief is in de particuliere en zakelijke markt. Van volledige renovaties tot kleinschalige opdrachten. Van woonhuis tot kantoor of horeca etablissement. Het ultieme eindresultaat wordt bereikt door de sterke eigen signatuur te combineren met de wensen van de opdrachtgever.

Daarnaast heeft Anne-Claire een academy en masterclass ontwikkeld op het gebied van interieur. Een platform waarmee zij haar kennis verspreidt met mensen die dezelfde passie delen en een eigen interieur onderneming willen starten.

Als ultieme kers op de taart vond de live dag van één van Clairz masterclasses plaats op het prachtige landgoed Parc Broekhuizen. JUST.ASK.LIS mocht de organisatie op zich nemen.

Images: Alina Krasieva

Frecious Influencer Marketing

Frecious groentesap bestaat uit biologische rauwe ingrediënten die in zijn geheel in de slowjuicer verdwijnen en vervolgens worden diepgevroren. De vraag die Frecious aan JUST.ASK.LIS stelde, was om de doelgroep op verschillende manieren te inspireren.

JUST.ASK.LIS creëerde een creatieve influencer marketingcampagne, die in januari 2021 werd afgetrapt door Dennis Weening. Zijn ervaringen met de sapkuur, ‘Dit is nog zwaarder dan Expeditie Robinson’, deelde hij met zijn volgers op Instagram en werd opgepakt door RTL Boulevard.

Vervolgens mobiliseerde JUST.ASK.LIS  verschillende BN’ers en influencers, zoals Sofie Noyen en Morgane van Marcke, die hun ervaringen met het merk Frecious deelden met hun volgers.

Daarnaast koppelde JUST.ASK.LIS het merk Frecious aan verschillende projecten, variërend van Stichting Steun Emma tot The Selfmade Summit. De Frecious producten lagen tijdelijk ook in de schappen van De winkel op wielen.

JUST.ASK.LIS werd bovendien gevraagd om de puntjes op de i te zetten tijdens het Frecious Event 2021. Ter gelegenheid van het 10-jarig bestaan lanceerde Frecious de ‘Beauty Booster’. JUST.ASK.LIS verzorgde de tafeldecoratie, een chef die een prachtige plantaardige lunch maakte en originele items voor in de goodiebag. Lisette zette haar uitgebreide netwerk in, om ervoor te zorgen dat het evenement bezocht werd door diverse BN’ers.

Het resultaat van deze veelomvattende campagne was drieledig. Allereerst werd er een toename gerealiseerd van het merkbereik van Frecious op social media. Daarnaast werden de targets meer dan verdubbeld. Tenslotte werd mede dankzij de inzet van JUST.ASK.LIS de jaaromzet van Frecious verhoogd ten opzichte van het jaar daarvoor.

Lennebelle Moederdag campagne

Lennebelle is een sieradenmerk dat de liefde en bijzondere band tussen moeder en kind viert. JUST.ASK.LIS werd gevraagd om voor de Moederdag campagne 2022 van Lennebelle een aantal bekende moeders in het zonnetje te zetten.
En dus ontving een select gezelschap van BN’ers en Lizet Greve, Citymom en Clairz Interior Design een prachtig sieraad, dat extra onder de aandacht werd gebracht met een prijslint voor de ‘sweetest mom ever’. Hilde Veeren, hoofdredacteur van magazine Elegance, nam Lennebelle bovendien op in haar Moederdag Wishlist.
Dit alles resulteerde in extra merk gerelateerde content op social media, rumour around the brand en uiteraard een stijging in sales.

Vitaily Influencer Marketing

Vitaily is een vitale cocktail van vitamines en mineralen van de hoogste kwaliteit. Precies afgestemd op wat de gemiddelde mens elke dag nodig heeft, en verpakt in één handig dagzakje. JUST.ASK.LIS werd door Vitaily gevraagd om brand awareness te creëren en om bij de doelgroep in beeld te komen.

JUST.ASK.LIS ontwikkelde een marketingcampagne rondom influencers en BN’ers. De kick-off van de campagne bestond uit een introductie artikel op Barts Boekje en een story op Instagram.

Vanaf augustus 2022 gaat JUST.ASK.LIS iedere maand aan de slag met een wisselend thema. Verschillende micro- en macro-influencers delen op een originele en authentieke wijze hun ervaringen met het merk Vitaily.

Ondertussen koppelde JUST.ASK.LIS Vitaily al aan het event ‘De Garage Porsche Challenge’ in Blaricum. Deelnemers aan deze ludieke rally ontvingen een maanddoos van Vitaily in hun goodiebag.

Image: 1 + 4 Sofie Noyen, 2 Barts Boekje, 3 Vitaily

OERsterk Leefstijl Event

OERsterk gelooft dat je de meeste gezondheidsklachten kan voorkomen of herstellen met een gezonde, preventieve leefstijl. Om deze boodschap duidelijk te maken, vond op 3 juli 2022 Het Nationale Leefstijl Event plaats in het DeLaMar Theater in Amsterdam.

Dit publieksevenement was met 600 bezoekers volledig uitverkocht. Event management was in handen van JUST.ASK.LIS. Sprekers op Het Nationale Leefstijl Event waren hormoonexpert Vivian Reijs, eigenaar van Vondelgym Arie Boomsma, ademspecialist Kasper van der Meulen en oprichter van OERsterk Richard de Leth. Daarnaast gaf Jacqueline van Dijk gedurende het evenement beweegbreaks.

Het Nationale Leefstijl Event is inmiddels doorvertaald naar een online training, waarbij je onder andere een ruim vier uur durende integrale opname van het evenement krijgt.

Viv Healthy Events

Met haar online leefstijlgids ‘Viv Hormoon Herstel Methode’ helpt Vivian Reijs vrouwen hormonaal in balans te komen. Deze methode wordt ondersteund door haar boeken, een eigen supplementenlijn, online trainingen, (gratis) content via social mediakanalen en (bedrijfs)lezingen. Hiermee helpt Vivian Reijs duizenden vrouwen van hun klachten af te komen en lekkerder in hun vel te zitten. JUST.ASK.LIS verzorgt al jaren diverse events voor Vivian Reijs door het hele land.

JUST.ASK.LIS is de drijvende kracht achter de RESET dagen, lezingen ‘Herstel je Hormonen’ en in november 2022 organiseert JUST.ASK.LIS een persevent voor de lancering van nieuwe producten en een geheel vernieuwde website van vivonline.nl. Deze evenementen vinden plaats op bijzondere locaties, die door JUST.ASK.LIS zorgvuldig worden geselecteerd, zoals De Hoorneboeg, Parc Broekhuizen en De Krachtcentrale.