Frecious Influencer Marketing

Frecious groentesap bestaat uit biologische rauwe ingrediënten die in zijn geheel in de slowjuicer verdwijnen en vervolgens worden diepgevroren. De vraag die Frecious aan JUST.ASK.LIS stelde, was om de doelgroep op verschillende manieren te inspireren.

JUST.ASK.LIS creëerde een creatieve influencer marketingcampagne, die in januari 2021 werd afgetrapt door Dennis Weening. Zijn ervaringen met de sapkuur, ‘Dit is nog zwaarder dan Expeditie Robinson’, deelde hij met zijn volgers op Instagram en werd opgepakt door RTL Boulevard.

Vervolgens mobiliseerde JUST.ASK.LIS  verschillende BN’ers en influencers, zoals Sofie Noyen en Morgane van Marcke, die hun ervaringen met het merk Frecious deelden met hun volgers.

Daarnaast koppelde JUST.ASK.LIS het merk Frecious aan verschillende projecten, variërend van Stichting Steun Emma tot The Selfmade Summit. De Frecious producten lagen tijdelijk ook in de schappen van De winkel op wielen.

JUST.ASK.LIS werd bovendien gevraagd om de puntjes op de i te zetten tijdens het Frecious Event 2021. Ter gelegenheid van het 10-jarig bestaan lanceerde Frecious de ‘Beauty Booster’. JUST.ASK.LIS verzorgde de tafeldecoratie, een chef die een prachtige plantaardige lunch maakte en originele items voor in de goodiebag. Lisette zette haar uitgebreide netwerk in, om ervoor te zorgen dat het evenement bezocht werd door diverse BN’ers.

Het resultaat van deze veelomvattende campagne was drieledig. Allereerst werd er een toename gerealiseerd van het merkbereik van Frecious op social media. Daarnaast werden de targets meer dan verdubbeld. Tenslotte werd mede dankzij de inzet van JUST.ASK.LIS de jaaromzet van Frecious verhoogd ten opzichte van het jaar daarvoor.

Lennebelle Moederdag campagne

Lennebelle is een sieradenmerk dat de liefde en bijzondere band tussen moeder en kind viert. JUST.ASK.LIS werd gevraagd om voor de Moederdag campagne 2022 van Lennebelle een aantal bekende moeders in het zonnetje te zetten.
En dus ontving een select gezelschap van BN’ers en Lizet Greve, Citymom en Clairz Interior Design een prachtig sieraad, dat extra onder de aandacht werd gebracht met een prijslint voor de ‘sweetest mom ever’. Hilde Veeren, hoofdredacteur van magazine Elegance, nam Lennebelle bovendien op in haar Moederdag Wishlist.
Dit alles resulteerde in extra merk gerelateerde content op social media, rumour around the brand en uiteraard een stijging in sales.

Vitaily Influencer Marketing

Vitaily is een vitale cocktail van vitamines en mineralen van de hoogste kwaliteit. Precies afgestemd op wat de gemiddelde mens elke dag nodig heeft, en verpakt in één handig dagzakje. JUST.ASK.LIS werd door Vitaily gevraagd om brand awareness te creëren en om bij de doelgroep in beeld te komen.

JUST.ASK.LIS ontwikkelde een marketingcampagne rondom influencers en BN’ers. De kick-off van de campagne bestond uit een introductie artikel op Barts Boekje en een story op Instagram.

Vanaf augustus 2022 gaat JUST.ASK.LIS iedere maand aan de slag met een wisselend thema. Verschillende micro- en macro-influencers delen op een originele en authentieke wijze hun ervaringen met het merk Vitaily.

Ondertussen koppelde JUST.ASK.LIS Vitaily al aan het event ‘De Garage Porsche Challenge’ in Blaricum. Deelnemers aan deze ludieke rally ontvingen een maanddoos van Vitaily in hun goodiebag.

Image: 1 + 4 Sofie Noyen, 2 Barts Boekje, 3 Vitaily

LisLoves Brand Building

‘LisLoves inspires all rebellious design lovers in the world to show off their authentic selves.’ LisLoves is het interior design & fashion merk van Lisette. Een merk dat zij zelf van A tot Z heeft opgezet. De perfecte showcase op het gebied van branding.

Bij LisLoves stonden ambacht, kwaliteit en eclectische kleuren centraal. Lisette liet veel zelf ontwerpen, maar kocht ook in bij designers. Alle items kwamen uit Marokko. Lisette richtte zich met LisLoves op een high-end doelgroep.

LisLoves was de inspiratie voor de huidige Instagram pagina van Lisette: @lisloves_. De collectie van het merk werd gelanceerd op de VTwonenbeurs in oktober 2015. Daar werd Lisette direct benaderd door verschillende magazines, zoals vtwonen, Libelle, Ariadne en Margriet. Ook werd haar merk gespot door verschillende interieur bloggers, waaronder Sanne van Enstijl. Zowel de branding, als marketing, PR en events werden eigenhandig ingevuld door Lisette.

Als kers op de taart stonden de producten van LisLoves in Vogue Living 2018. De items van LisLoves werden niet alleen in haar eigen online store verkocht, maar ook in conceptstores, waaronder Studio AnoukB, LOFTLOFT, Loods 5 en Nijhof.

Tegenwoordige richt Lisette zich meer op JUST.ASK.LIS en fungeert LisLoves als het perfecte voorbeeld van hoe JUST.ASK.LIS een merk vanuit niets kan opbouwen.