Vitaily is een vitale cocktail van vitamines en mineralen van de hoogste kwaliteit. Precies afgestemd op wat de gemiddelde mens elke dag nodig heeft, en verpakt in één handig dagzakje. JUST.ASK.LIS werd door Vitaily gevraagd om brand awareness te creëren en om bij de doelgroep in beeld te komen.
JUST.ASK.LIS ontwikkelde een marketingcampagne rondom influencers en BN’ers. De kick-off van de campagne bestond uit een introductie artikel op Barts Boekje en een story op Instagram.
Vanaf augustus 2022 gaat JUST.ASK.LIS iedere maand aan de slag met een wisselend thema. Verschillende micro- en macro-influencers delen op een originele en authentieke wijze hun ervaringen met het merk Vitaily.
Ondertussen koppelde JUST.ASK.LIS Vitaily al aan het event ‘De Garage Porsche Challenge’ in Blaricum. Deelnemers aan deze ludieke rally ontvingen een maanddoos van Vitaily in hun goodiebag.
Image: 1 + 4 Sofie Noyen, 2 Barts Boekje, 3 Vitaily